.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران:
دستگيری کلاهبردار 40 ميلياردی در ساری
رئيس پليس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسايی و دستگيری کلاهبردار40 ميليارد ريالی که با سوء استفاده از جايگاه شغلی اقدام به کلاهبرداری کرد، خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ احمدرضا رستمی گفت: در پی مراجعه و شكايت اعضای هيات مديره يکي از شركت های تعاونی در شهرستان ساری مبنی بر اينکه فردی به نام"احمد – ب"38ساله که به عنوان مدير عامل در اين شرکت مشغول به فعاليت بوده با سوء استفاده از جايگاه شغلی اقدام به کلاهبرداری کرد.موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان اين پليس قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پليس در تحقيقات از اعضای هيئت مديره دريافتند، متهم به کلاهبرداری پس از سه سال فعاليت با سوء استفاده از موقعيت شغلی با جعل اسناد اقدام به کلاهبرداری 40 ميليارد ريالي کرده و در حال حاضر متواری است .

رئيس پليس آگاهی استان مازندران با اشاره به اقدامات پليس در جهت شناسايی و دستگيری متهم به کلاهبرداری،گفت:ماموران با هماهنگی قضايی پس از جمع آوری دلايل و مدارك مستند با استفاده از شگرد های خاص پليسی متهم را كه دارای سوابق متعدد كيفری بوده، در اقدامی غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.

سرهنگ احمدرضا رستمی افزود:متهم در تحقيقات و بازجويی هاي فنی پليس به بزه انتسابی اعتراف و برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضايی شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.